November 3, 2011

hummmakaih!

haha.. XD

Assalamu'alaikum dunia!

heheh..

ok, aku sekarang tetibe macam nak post something kat blog yang dah berkurun lama aku tak update nih..

ngahaha..ok

okai, tepat jam 12 malam ni aku akan menerima jawapan dari si 'dia'..

haha..

adekah ape yang akan aku dapat tengah-tengah malam ni khabar yang gembira, biasa-biasa or menyedihkan..

hurm~ entahler...

cume, aku just doa yang terbaik...

macam mak aku kata, if dah usaha dan apa yang kita terima tu tak macam ape yang kita nak, kita redho je la...

huhu..okai, tu dah cukup wat aku bersemangat balik..

so, apepon jadi dan apepon keputusan yang aku dapat dari si dia malam ni.. aku akan cube menjadi redho semungkin yang boleh..hehe

hopefully sumernye lepas dan ok..amiin~ ^^

p/s: serius sem lepas punye final exam memang susah..ngaaaaa~ ok, papehal.. redho ye syahirahku sayang..ngehehe~ peace.. <3 ^_*

No comments:

Post a Comment