November 15, 2011

spm dah start! ngaaa~

Assalam~

wohoho..
takde idea la nak citer pape nih..

haa..tadi pepagi lagi selongkar kotak biru besar dalam bilik niat nak carikan buku log kecik kaler hijau mak aku punye yang tak tahu la dah menghilang kemane..

haha..cari punye cari 
tapi kan, tetap tak jumpe..hehe

tapi, alang-alang cari lam kotak tu kan.. 
ade sekali ngan buku-buku ngan majalah yang aku langgan dulu

haha..banyak jugak..
12 buah Discovery Mag, 13 buah Health Today dan berpuluh-puluh Newsweek dan ade lagi la beberape yang laen yang aku malas nak mention tajuk diorang kat sini..

hahahaha..
tak sangka banyak jugak magazine aku ade..hehe

lepas susun-susun atas rak buku kat ruang tamu..
aku pon tak tahu nak buat ape dah lepas tu..haha

sambil-sambil menaip ni..
tetiba terdengar kat TV pasal seorang budak calon SPM ditangkap tengah bercum*u dengan kekasih hati berumor 20tahun dalam sebuah keta..
Astaghfirullah~ camne ni? ape nak jadi..
orang tengah sebok pulun stadi nak exam..
bole pulak dia pi bercengkerama pulak dah..
haiyaa..

hurm..
Nauzubillahi minzalik~
moge-moge dijauhkan aku dan keluargaku dari perbuatan zina atau yang menghampirkan kami dengan zina..
amiin~

huhu..

haiya!!!
bateri laptop dah nak kong la..
malasnye nak pi charge..ngahaha!

okai-okai
takat ni ajelah ek..
see korang next time (if rajin la nak update blog..hehe)

babai!

Assalamu'alaikum! ^^ Peace!

*mood harini sangat malas macam sipot sedot..haha XD

No comments:

Post a Comment