November 4, 2011

Labbayk Allah Humma Labbayk!

assalam~

^^

Alhamdulillah~
yeah, syukur atas segala nikmat yang telah Allah SWT kurniakan kepada aku selama ni...

dengan perkhabaran yang aku terima semalam, eventho jatuh but still aku syukur sebab semuanya lulus dan masih dalam jangkaan..

Bila teringat, buat ape la kita nak sedih-sedih pada satu benda yang sebenarnya adalah ujian or peringatan wat kita supaya BERUBAH ke arah yang lebih baik..

Teringat pada saudara-saudara seIslam aku yang di bumi bergolak Palestin, hati ni rase sentap yang amat..

Ape sangatlah dugaan yang aku terima kat dunia ni jika nak dibandingkan dengan dugaan besar yang saudara-saudara seagamaku kat sana yang tiap-tiap hari ditindas, dibunuh, harta pastu tanah air dan rumah diorang dirampas sesuka hati tanpa dapat pembelaan sewajarnya, siap dihalalkan lagi..haish~

Apa la aku nih..

Kenkadang aku terlupa, aku ingat aku la manusia yang paling bersedih kat dunia ni..

Padahal hidup aku tak pernah tak cukup makan, tak pernah tak dapat nak belajar elok-elok.. senang citer tak pernah la merasa susah nak hidup..

hurm~

Insaf.. insaf.. Alhamdulillah..syukur ya Allah! =')

Oh!

Raye Haji pon da dekat..

Yeay! ade wat korban lembu..hehe

Ok, no more sedih-sedih ye bebeh...

Next sem, struggle hard okayh?!

HWAITING! HUMPH!

*Hehehe.. xsalah rasenye sem depan aku nak aim terlebey sudaa sket 4flat..bole? hehe.. tadi tetide dapat sms daripada adik aku..terharu sket..hehe..yela-yela..kak syerah bukan give up nak ajar mu orang..just geram and emo sikit semalam...haha :P

1 comment: