April 22, 2012

Dia, Aku & Demam.. Gediknyerrrr..

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh~ @,@

hoo..pening..pening..
tapi aku tak kira..
aku nak update jugak blog ni..ahahaha

huuu~
semalam dah hantar 'Baby' pegi klinik, kena tahan kat wad dah dye..
setelah disahkan menghidap sejenis penyakit yang dipanggil sebagai, 'hawa kucing'..

huhu..
and then, since semalam aku pun sama demam..
sampai hari ni pening-pening..
semalaman termimpi-mimpikan Baby..

risau sangat..
huu.. kalau dah kena hawa kucing tu, memang harapan nak hidup tu memang tipis la..
hopefully, Baby akan okey lepas dapat treatment kat klinik tu..

ontahlor..
tengok la lepas 2-3 hari ni..
if panjang umurnye, InshaAllah..
if tak, aku sefamily kenalah redho..

olait..
next time la pulak aku update blog ni..

dah asar kan?
solat dulu..daa~

wassalam ^^


No comments:

Post a Comment